and so do I

image683image684
image685
image686image687

Fia och jag vi är goda vänner fastän mycket olika, vi tycker om olika saker, hon gillar johan, jag är singel, fia promenarar jag tar buss, men en sak har vi nog gemensamt MAT!
igår vare såhär att Fländärs skulle fira sin Morbror och Fia och jag liksom drogs till varandra och köpte lite trosor och tushpennor på stan. så fikade vi Crossainter och vindruvor så gjorde hon en såndär check flätta på mig, då blev jag ännu gladare. Så kom hennes mamhi och papha och hämtade oss, eftersom jag är mer busstypen och igår ville inte fia promenera. vi gjorde semlor och kollade på Mf som sög mer än vanligt, men Björn är med och gör allt lite enklare, så dansade vi och såndära, sen somnade vi sött til "dude, where's my car?".

Imorse ringde både min och fias mobil, båda blev lite halvt inchock eftersom min mobil dog dan innan, iaf mötte upp halva familia vid bron och vi tog en sväng om med Ludde, sen käkade jag 6 mackor, och systeryster och jag kollade på helt oldie kort, som var ganska charmiga rent ut sagt.
Blicken som mötte mig när jag klev in på mitt rum var inte lika charmig. jag städe de i går, notera IGÅR. och soffan, sängen och andra soffan ser redan ut som en garderob. Inte bästa starten. Ska väl ta och ta itu med mitt brev, plikten kallar. I sommar ska jag tjäna pengar, så är det bara.

The end .L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0