!

image654
fotografen

jag måste ändra min tidigare uppfatning om måndagar
denna måndagar överträffar de flesta måndagar jag upplevt i mitt
17 snart 18 åriga liv. startade med en hejdundrans frukost, sandwisches by mummi!
så checkade jag sara och farfar in torsdagens "våra bästa år" avsnitt, tammi-släcktet och "våra bästa år" är som kycklingen och hönan. hursomhaver efter att ha kollat in det  somnade jag in en stund, vaknade av att faster Leila och lill Lissie hade dykt upp och vi tog oss en närmare titt i gamla broderitidningar en bra stund.
Några timmar senare tog vi en supre lunch (som väntat) äääälskar farmor&farfars mat mer än självaste livet.
så tog vi en sväng om på stan träffade ewelyn som var pratglad och prövade skor och en tröja som
överträffade mina förväntningar, men eftersom Ella och jag tar en trip till Stockholmie på onsdag var
jag inte helt sugen på att köpa nåt, även om de var jobbigt billigt.
väl hemma tog jag ett snack med både sara,fia & ella. fia var partysugen, ella 2and hand sugen och sara
sugen på att nörda med mig så vi bestämde dejt imorgon, då jag tar med ett gäng av Pcspelen vi fick hem från m&v, mest av allt hade jag saknat Hugo, men självklart är de bara gjort för stenålders datorer vilket betyde att jag
fick nöja mig med Babe och Nalle Puh för stunden.
och just ja pappy, inger, Lina och jag drog till donkie och käka middag, jag tog den nya mc flurry, med chokladsås
och typ kaksmulor, helt supre!
nu har jag skrivet så mycket att hela mellansverige skulle dö av uttråkning redan efter andra raden
en sak till på torsdag ska jag kaaaanske köpa kamera, det betyder maaassa bilder foxes. sånt gillar jag!


Little pixie, bubble pixie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0