good to me

nu börjar spöktimman närma sig och
jag känner mig pigg,glad och lycklig
kvällen tillbringades med 2 människor
som ger mig dessa känslor
Fia&Ella.

annars har dagen varit lagom lame, men jag är trött på att prata
om dagarna, det ena ditt och det andra dit, men på lovet ska vi iaf till
stockholm och de blir trevlans.
så lyssnade vi på disco, what I feeeeelin', och jag vill fortfarande ha 90-talskväll!
jag ska inte köpa bh imorgon
inte bra (hhaha)
vi hinner inte eftersom vi ska vara på spa:t 14.oo
och hemma till melodifetivalen som min nördiga
melodifestivalsyster bestämt, jag ser bara fram emot
våren, för då ska jag ha klänning och kjol och bara ben varje
dag så ska jag sjunga på elvis och åka till stockholm,
så ska vi på where the action is, för jag vill sova i stockholm
eller stanna uppe natten lång i stockholm, fast egentligen
vill jag bara tillbringa en hel dag med två älskvärda människor
i en stad som får trafikenljuden att låta som musik.

vidare till sängkanten där jag tänkte
läsa några rader ur pianisten.
adjö&kärlek

image637image636

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0