it's a livin' thing

nostalgi för hela slanten, har bara utövat nödvendigheter och jag har absolut inte bakat
såhär var det. vi skulle helt enkelt ta söndagspromenaden, ja du som läst tidgare vet vilka
"vi" involverar, er andra får väl helt enkelt gå bakåt i inlägen hur som haver, vi tog våran promenix
på sådär 1 ½ timma, vi åt våran frukost, vi tände våran brasa och såndär helt trevligt.
och så vart jag sådär helt fruktansvärt sugen på att baka, alltså egentligen skulle jag kunnat baka vadsomhelst
utan bröd, men allstå grejen/känslan/tanken på att baka fick mig att rysa från huvudet till tårna,
och så började jag snällt med leendemjukröst till min syster
-" ska vi baka!"
-" jag måste hem och fixa.."
-" men jag kan hänga på hem och hjälpa dig att.. "fixa".
bad jag snällt, för jag vet att "fixa" egentligen betyder, jag ska
städa tvätta och glo på teven.
- men sandra kommer sen och jag ska packa till på tisdag."
och bla bla bla. de sluta iaf med att jag gjort klart svenska
lyssnat igenom båda Norrlands Guld skivorna, köp dom för guds skull
PERTY!
och så har jag studerat ludde ett antal gånger, mamma hade sett på nyhetsmorgon igår
att hundar som inte blir rastade tillräckligt kan bli konstiga och börja bita folk.
jag vet att ludde inte rastat så mycket som han skulle behöva, därför så studerade jag honom
lite extra idag.

så slötittade jag på mf igår, jag gillar Björn Gustafsson så fruktansvärt
mycket. så vare ju trevligt att domdärra tvillingarna i rött kom vidare.
jag ska till mahmas place nu, pladra lite med sara och
glutta massa på elle-galan:D

image652
jag snodde bilden här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0