KAMERON

image666image667
image668image669

NU HAR JAG ÄNTLIGEN KÖPT EN KAMERA
lyckan är gjord.
Dagen började med en frukost bestående av ett gäng gott grubb
sedan svängde pappa och jag ner på stan för att kolla in kamera utbudet
jag säger som balo;
- "tsöö tsöö tööö, störtlöjligt"
vi slog våra kloka huvuden ihop och for i stället mot eskilstuna där utbudet var betydligt större
efter mycket om och men var kameran äntligen min och jag svävade som på moln, efter lunch på
macdonalds släppte kärleksparet av mig hos sisthey där jag sydde om brallorna ( se bilder i inläget ovan ovan)
och tightsen. Där var de full rulle eftersom dom var barnvakt åt Travis. Vi käka lite klementiner och hade high life
tills jag begav mig hemåt.
Pappa&Inger hade köpt Råttatoule (om de nu stavas så) så vi slog oss ner framför burken och slog igång rullen,
filmen fick mig att längta ännu mer till Paris, den var störthärlig och eftersom den handlade om mat var vi alla 3
sådär lagom hungriga efter 1 ½ timmas matteve, så vi for ner till Bengtsson och köpte på oss lite ost och lite kex,
resten är historia. just ja på tal om historia så min gamla favolärare Bosse på elgiganten.
tänkte leka lite med min Kameron nu, min käraste vän.

au revoooouuir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0