not good time


jag är trött på att sakna min kamera därför tog jag tag i saker och ting, om man nu kansäga det jag steg upp lite
tidigare än vanligt, tog en tur på toaletten, låg och funderade typ 1 ½ timma i sängen. eh förlåt halvsov.
så tog jag tag i naturkunskapen, check, övningskörde med mamma, check, kolllade i en miljon
år på översnygga kameror som inte faller mig i smaken, tittade lite på min kamera usb sladd, packade
ner kamerabatteriladdaren i "sladdlådan" hängde med mamma till willy's och tänkte alldeles för mycket
på kameran.
jag är i stort behov av min kamera om ni förstått mig rätt
och jag är trött på folk som förstör och stjäl och låtsats.
istället ska jag skicka in papper till försäkringskassan
och skriva några rader om mitt behov att äga en kamera
eller snarare behov av att leva, eftersom jag inte lever utan
den och de skulle ju folk uppfatta fruktansvärt om jag gick och
dog, inte sant. jag känner inte för att höra svaret, men en sak
vet jag och det är att jag ska kolla pricerunner, bara för att se
om de möjligtvis har en canon, kanske tillochmed en IXUS900
kanske till och med i titan. kanske tillochmed ett rimligt pris.

image602

Kommentarer
Postat av: ella

jag lider med dig! håller tummarna för att du får ut massor med slantar från försäkringen och hittar den snyggaste bästa kameran till ett sjukt lågt pris!!
p&k

2008-02-02 @ 21:59:18
Postat av: lisaaaa

thanx sweety! får tigga pengar på stadens gator eller nåt sånt:D P&k

2008-02-03 @ 13:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0