för att skyld



Bara för att receptet på en Underbara Tisdag serverades igår och receptet på en Usel Onsdag serveras idag
Tisdagar för alltid med sig något extra, är det inte att man slutar tolv på en skoldag så är det att en Fia bjussar på schyssta 21forever klänningar och solen skiner, vinden susar och Pojken min sjunger, vattnet är varmt och mamma lagar godaste maten på länge.
Så kommer onsdagen, är det inte klassråd eller gympa på en skoldag så är det pissigt väder och en förskyldning som heter duga. Ge mig honungsvatten, Vitlök och Ipren så jag kan få göra det jag älskar mest.

visste ni förresten att tågochbusskorten gäller till den 14 juni, imorgon ska jag baka bullar med sara om det så är det sista jag gör, jag tänker smitta ner henne och resten med mina baskilusker , jag skiter i om inget hjälper min hals idag för  imorgon ska jag vara frisk och det är med basta!
ajö!


Kommentarer
Postat av: Max

Meh :(



Vi skulle tat med en filt.



Krya på dig! :)



<3

2008-06-11 @ 21:59:11
Postat av: Lisa

vi skulle ju gjort det, alltid vi att vara efterkloka:D<3

2008-06-12 @ 12:04:32
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0