jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din


Fin kväll
Fina människor

En underbar start på lovet ,som vi alla gått och räknat ner till. Det började med en hejdundrans dag ute i vilsta med strålande sällskap och lika strålande solsken, med jordgubbar som toppen på det hela.
En mysig sväng ner på visholmen där mysigaste gänget infann sig, varav en Liselotte som är ord så underbar. En fin pojk och två vackra töser strosade senare hemåt i en biffig bil som senare lede till en "hej hej monica" trudelut sådär på kvällskvisten. Men när de skymmer dansar råttorna på borden så vi lämnde Strengbomarna och Biffade hemåt i "Zeetas" (haha) bil för att senare hamna framför en apparat som jag nästan helt utav lämnat bakom mig, men vad gör det om 100 år? de är sommar kära vänner, Sol, Vin och Vatten!

<3

Kommentarer
Postat av: Max

Värt att nämna är väll att jag var den enda som inte kunde låten :{

2008-06-06 @ 21:21:24
URL: http://maxjohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

värt att nämna är att låten är inte värd att kunna;D

2008-06-06 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0