luft



JAG VILL TILL WAYOUTWEST NUEEEW!
nu är såhär va, att igår kväll mådde jag prima ballerina tack vare en viss karl och likaså denna ljuva morgon, men efter sisådär 2 timmar i ösande regn och efter en rad fyndande känner jag mig inte så het på gröten, plus att de är typ nästan ungefär åska, molnen är iallafall mörka och creppy. Förresten så hade dem asmånga schyssta LP:s på Kommusionshuset, inte fy skam med två dubbelskivor för 15 rikstaler, jag tackar. Så var jag typ 3 centimeter från att köpa Genesis Lp, men de blev 8 knappar i stället och ett arband och ljus från Systers Guldfynd. Nu ska jag käka jordgubbar.
Ajö

Kommentarer
Postat av: Max

Beatles - Yesterday säger ganska mycket om dagen om man byter ut troubles mot bad weather.



Yesterday all the bad weather seemed so far away, now it looks like its here to stay oh i belive in yesterday!



Vill du gå ut och hoppa i vattenpölar? <3

2008-06-14 @ 15:28:12
URL: http://maxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0