MTWTFSS



i måndags var min kära syster på intervju i Stockholm, Jag ville inte aggera "dålig lillasyster" så jag hängde på som moraliskt stöd så hon inte skull dö av nervositet, något som går i släckten...
Vi tog en fika som för mig innebar världens godaste, största,chokladigaste,kladdigaste varelse jag skådat. Min syster satt mest och undersökte hur många blåbär hennes paj innehöll.
och nu till det viktigaste! Jag hittade ett par shorts som jag så flitigt sen på kvällen posade runt i så mamma fick fnatt. Nu kan jag varken ha shorts eller magtröja, inte heller kan jag hoppa runt som en galning, jag hatar kombinationen sommar och förskyldning.
oh och så börjar såklart solen lysa extra mycket när jag sitter och är som mest deprimerad.
ut i solen med er AJÖ

Kommentarer
Postat av: Max

Världens finaste har blivit finare!

Älskart! :)



<3

2008-06-12 @ 13:15:26
URL: http://maxjohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAG SAKNAR DIG!

2008-06-12 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0