bakom mina solglasögon kan jag va' mig själv

image735
image736
image737
image738
 de översta bilderna är från kobran .
och den blonda snyggingen är från mitt egna arkiv.

bortsett från att solen sken och att jag blev av med bollarna på min klänning och att min syster bjöd på kakor
och att jag missade fotot och att jag fick sova i 2 timmar, så var den här dagen inte den bästa. jag hatar lingonveckan, jag slängde tilloch med ut mig inför sara och hedvig att jag inte ville vara kvinna, fast då skulle jag ju vara bög. men så frågade sara om jag helst skulle leva med pms och födda barn eller penis och ingen hjärna.
jag bestämde mig för att jag är rätt nöjd att vara kvinna sen åkte jag tåg med Louise.

var stolta kvinnor
the end .Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0