chicken

image843image844
image846image848

image849image850image851image852

dagens
1. åkte med en leverans påskliljor till Farmor&Farfar
2. Farmor,Farfar, jag och sara nördade framför våra bästa år som är överdrivet spännande
3. vi åt massa massa massa massa påskmat
4. sara och jag kollade gamla foton och jag lästa älsklings barnnböckerna
5. åt massa massa massa massa efterrätt
6. sara och jag nördade med kameran, jag stoppade in två körsbärstomater i min mun och de var underhållande tyckte vi, så varför inte ta kort på de?
7. rulla fram
8. ska kolla på en värsting till syster
9. fast den har hållit på ett bra tag nu
10. jag gillar inte bilddagboken längre.

the end .L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0