dresskvinna

image853image854image855
image864

idag fick jag min påsk present av mamma, en klänning som ni kan kolla närmare på, på bilden ovan . Eftersom jag inte hade något bättre för mig så tog jag och min loving mother en sväng på stan, de hela började med att jag provade ett lass klänningar varav en dög. så var vi borta på röda korset som hade stängt, jag har gått förbi röda korset miljontals gånger (nästan) och varje gång, utom en gång vare stängt, den gången då det faktiskt var öppet var de fullsmockat med pensionärer som var ute efter fika och umgänget, sådär härligt trångt. Men idag var det stängt men vi var iaf på den där antik affären som jag jämt glömmer vad den heter, min mamma är en sucker på antik affärer, aktioner och allt som hör till. Jag hittade en emma stol som var skönt blommig men kräsen som jag är köpte jag den inte, snål är jag också. men dom sålde ut LP skivor för 10 rikstaler styck, och de kan man inte tacka nej till. Jag orkade inte kolla igenom alla lådor men hittade "we are the world" -Lp:n som ni också kan titta närmare på ovan, den spelar för fullt just nu faktiskt.
Vi hann även med lunch på prinsen då jag äntligen fick avnjuta deras nacho, heaven!
med munnen full med skumbananer och Bob Dylan och gänget i öronen önskar jag er en glad påsk!

never ending story. Love to love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0