everything has a face

Kobran

image728
image729image730
image731
image732image733
image734

bussar mellan eskilstuna -hällberga borde gå way to oftare
söndagen tillbringades iaf på ica maxi bra länge, där jag skrappade ihop två böcker, en paris bok och en
julbok (den kostade 1 spänn!) syster skrappade ihop hela tre böcker och paphy och inger ska vi inte tala om.
Min mage påminner mig alltför ofta om att jag är inne i den såkallade lingonveckan, och de känns ju sädär lagom lägligt efter som romme står på tapeten på tisdagen. hujedamig vad jag önskar att jag kunde trolla, då skulle jag trolla hit massa kläder också, Cory Kennedys garderob vorre inte helt fel, eller varför inte peller svanslös filmen.
snälla ge mig ett trollspö

nu måsta jag ta mig i kragen och få lite gjort.
the end .Looooser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0