För alla har feber i ögonen



image756image757
image759
image760
image761image762
image763
image764

Det sitter en gubbe med tomteskägg utanför och väntar på bussen
Jag läste en gång om en kille som saknade sitt ungdomsskägg
så kan det vara.
Medans jag klickat ut de här bilderna, satt in dom i bloggen och skrivit om skägget
har jag snyttit mig minst 6 gånger. Jag lovar att min näsa kommer förbli rudolf med röda mulen- röd.
eftersom de inte tycks enklare än att min pappa smittat mig förra onsdagen och jag var hemma hela förmiddan
igår tänkte jag för mig själv att jag faktiskt verkligen skulle behöva gå på fotot, så jag tog bussen som var inne 15.18 i eskilstuna, traskade min lilla gång till skolan mötta upp sara, köpte en ask Läkerol och satte oss att vänta på Carina. sådär 1 ½ timma senare hade jag gjort det som behövde göras, de susade i hela hjärnan och
jag for hem.
eh skitsama, jag kommer inte vara helt kry imorgon heller, men jag måste fan ha bild och kolla musikalen The wiz

lika intressant som vanligt.
The end .Loverboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0