fredagens bravader

image750image751
image752image753

På mitt insiativ köpte vi en japp på konsum, jag förstod att min mamma skulle köpt hem massa
godis så jag var inte så orolig för att vi skulle bli godis-fria vilket fall som helst, vi tog oss en titt i den
nya H&M katalogen och kom fram till att vi bara skulle bli fattiga om vi fortsatte så vi spelade de nostalgiska lätt

sönderspelade Tjejsnack. Vi orkade såklart inte spela klart, men vi fick något annat på läppen, för Helena ringde
och sa att de var parthey uppe i templet, vem har fest där uppe?
Helena och hennes vän ville ju såklart ha sällskap av oss så vi tog oss bort mot templet, mötte upp Helena och hennes vän, nu kommer det bästa på hela jävla natten.
Fia och jag var sådär halvt sugna på att röja järnet och kände väl lite halvt att de bara skulle vara europa foxes där. ,men ack så fel. när Helenas vän som jag bara såg konturerna av i mörkret kommer fram i ljuset och utropar " DE ÄR JU LISA!" med Liselottes röst,  jag kan inte annat än krama om henne och tacka gudarna för detta under, nu äre såhär att Liselotte är en av de sötaste, underbaraste, snällaste omtänksamaste osv människa jag känner och vad är oddsen att Helena känner henne, jo dom går tydligen i samma klass.
snacka om ödet.

Tempelfesten var ganska död och vi drog efter sådär en 40 minuter efter att spanderat 30minuter med att prata med nån Sara som fyllde ut meningarna med "jag skämtar".
väl hemma kändes knät rätt fine, eftersom jag spanderat kvällen utan både bandage och krycka så var jag riktigt happy och jag tycker att lite elouge borde jag få att jag tog mig upp för alla trappor vid templet utan att böna eller be det minsta.
Natten spanderades med att fundera över vem jag verkligen är och vad jag egentligen gjort för  världen. Ibland kan jag bli sådär lite för depremerad efter att ha haft en kanondag. De gjorde inte min natt att fundera över hur dum och idiotisk jag kan vara ibland och hur mycket jag skulle vilja fylla ut det stunderna med att jag istället gett  lycka och glädje.
Vi kan helt enkelt sammanfatta med att jag hade en sådär härlig Fredag och att jag nu ska proppa i mig massa bafusin och honungsvatten för att få en viss kontroll på halsen tills ikväll för då blire andra bullar, modevisning a'la Frisörtreorna a 'la syster modellar a' la god mat, det sista var bara en liten förhoppning om att vi käkar middag på papas tapas.

The end .Lucy in the Sky with Diamonds


Kommentarer
Postat av: annaH

ååh, jag gillar den beatles låten ^^

2008-03-09 @ 12:51:32
Postat av: lisa

ahow, visst ären väl helt mangifiko!:D

2008-03-09 @ 18:13:33
URL: http://huckelberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0