liverpool

image778image779image781image783image784image785

jag är klart säker på att jag inom en snar framtid ska ta mig till england, nån weekend i London
senare mot Liverpool där jag tänkte se hur länge jag stannar, sedan drar jag över till Irland och utforskar
Dublin. Efter att ha besökt England ska Kuba bli mitt nästa mål, shake my hips och äta natchochips.
Sen tänkte jag ta några månader i New York och sisådär nåt år i indien och själklart Grekland, igen.
Men först på tur står Paris, med mindre än två månader kvar till avfärd, de känns sjukt.
för er som inte vet har jag varit förälskad i staden sen jag började kolla på disney filmer, ni vet Skönnheten & odjuret, ringaren i notredam behöver jag fortsätta. Hursomhaver jag kan ge den på att inom en 10 års period, sitter jag på min franska balkong, känner doften av nybakade baguetter och funderar över om jag ska ta en trip till New york över helgen medans min älskade pojkvän är påväg hem från våran Villa i Liverpool och senare dra jag igång en Beatles skiva som sjunger om Penny Lane och Strawberry fields. För att inte tala om mina gallerior i London, självklart Paris och New york, Stockholm och Bangkok, överallt när som helst lyder mottot.

The beginning. Livercool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0