men du har något bättre, något kärleksfullt

image798
Konstnären

igår gick ju som vi alla vet melodifestivalenfinalen av stappeln, eftersom min syster är en riktig MF-nörd så ville hon såklart inte missa det och eftersom sandra skulle ha lite folk hemma som skulle checka finalen så for vi dit. Började med att vi missade sådär 10 minuter vilket gjorde min syster lite halvt hysteriskt så löste Mattis de genom att låta syster och mig agera testkaniner, vilket ära. De började med att drinkarna var riktigt goda och gick till att de blev drinkbara, ja men när han började blanda kolasås Tomatpure dvs allt de hade hemma ställde jag mig på tvären. haha, Björne var lika oslagbar som vanligt, men roligast var ändå när Henke med ett leende på läpparna utbört; " alltså han skulle man ju fan kunna ligga med!" tänk dig en lagom byggd kille på 22 bast med ett leende på läpparna utbrister detta. De är vid såna tillfälen man ska filma.
Kvällen var ung och de bjusades på hjärtchips och frukt, Mattis och Henske svängde loss till Bratt-sången och min syster och jag gungde i takt till "in the ghetto". elvis är tider foxes!

vi var sådär lagom pigga imorse, men pallrade oss, oj nu ringer sara!
hehe, tösen påminde bara om vårat andra hem, skolan.  iaf syster, jag, papi och ludde tog en sådär lagom lång runda imorse, så smällde jag i mig en hel rada mackor, sen somnade syster och jag i min säng, ganska utslagna vaknade vi typ 14 och så for jag mot mamma och hon åt hennes håll. så roligt var det.
nu ska jag käka twix som min kära mor inhandlat , hon vet vad jag vill ha.

The end .Läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0