mörkblått nästan svart

image792image793
image794
image795image796
image797

lördagsmorgonen knallade lågsamt fram, jag gick och filosoferade om att åka till Ikea
och köpa massa hyllor och grejs till mitt rum. Pappa tyckte de lätt som en bra idé, så vi
åkte mot kungens Kurva och tänkte att vi lika gärna kunde ta en sväng på Heron City
eftersom min allmänbildade pappa hört att de öppnat en ny affär med elektroniprylar och ilband
ligger sånt mig varmt om hjärtat som typ kameron.
väl inne upptäckte vi de även sålde dvdfilmer, cd-skivor osv om vi säger såhär vi tillbringade ca 1 timma
i att kolla på sånt vi inte skulle kolla på, pappa köpte 3 cd skvior och jag ett usb, vilket jag faktiskt behöver
och jag höll mig ifrån alla billiga helt mangifika filmer och cdisar, oh Lord!
det blidde helt enkelt inget ikea inga hyllor och inga grejs, men man ska inte vara bitter för det, för vi har chips hemma!

the end .Livin' thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0