You see boys are back in town

image817
image819image820
image821

köpte en liten brosch på Gina trikåååt igår, eftersom de behövde införkaffas ett par nya svarta tights från placet, så därmed gav jag 25 rikstaler till välgörenhet, Sara tycker sånt är typiskt mig.
Vidare svängde jag om i min nydesignade kjol och shakade lite hips till boys are back in town.

denna onsdag finns inte så mycket att berätta om, vi fick rädda miniann på gympan med hjälp av HRL, en gummi docka som behövde luft och kärlek och det kan ni förstå att hon fick, miniann.
Imorgon är sista dan innan lovet och jag har två helvetesprov, naturkunskap och matte, så ny kanske förstår varför jag möglar framför datorn istället för näsan mellan ett gäng matte tal.

The end .Lussebullar och pepparkakor, vädret skyltar julkänslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0