2:an

image1092image1093image1094

måndagar har på något sätt känts mycket bättre den senaste tiden.
jag är  skoltrött ändå, därför vart jag inte speciellt upprymd när pappa ställde den hypotetiska frågan och sen förklarade vad hypotetiskt betyde i femhundra år så jag satt på halvspänn och undrar vad de är han nu gått och funderat på alldeles för länge, i detta fall hade inte min far haft någon längre betänkte tid, vilket resulterade i ett nej.
Frågan var ialla fall om jag kunde tänka mig att ta ett sabatsår och flytta till USA, Florida. Hade detta varit förra året vid denna tidpunkt hade jag skrikigt JA och firat hela ettan ut, men nu är jag ett år äldre och mer skoltrött än skoltröttheten själv, så jag tvekade innan jag svarade med ett osäkert nej på den hypotetiska frågan. Men min far hade redan tackat nej till jobbet och de var just därför han ställde de som en hypotetisk fråga, eftersom han redan tackat nej. Så det betyder att om fyra veckor tar jag mig an mitt sista sommarlov, skönt som FAN!

ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0