girls just wanna have fun

image1101image1102image1103image1104image1105

jag är en skolkare med Hedvig, en lektion people och magen var inte på min sida. Så jag tog tåget hem med Hedvig där vi diskuterade om hurvida de 29 dagarna innan sommarlovet ska kunna gå fortare, ibland skulle man ju äga en tidsmaskin.
Efter en kvart i min bostad slog jag en pling till en kär vän så vi tog en kärleksfyll fika på ett aromiskt kafe in town, efter fyllda magar gick vi mot platsen där vi tillbringat många kvällar , nostalgi på tal om nostalgi träffade vi våran föredetta Svenska lärare som tyckte att vi skulle ta oss ett besök till oldie school.
Vi åkte lite sån där "gunga" eller vad de nu heter och sen började de regna hemskt massa. snipp snapp snutt så var sagan slut.

ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0