muffinman



i torsdags skedde de så att Sara, jag och Jonas tog en runda bland eskilstunas affärer. Efter en långrunda inne på dinsko fick jag nån slags dragnigskraft till duka och ba "hey, vi går in här, vi är ju typ stora och måste checka möbler" väl inne började de med att Sara hittade Leopard Cupcake formar som var grymt porriga, för porriga för mig, men dessa små skönnheter fall mig i smacken och vips så serverades de mufins i fredags, kladdiga sådanna, lite för kladdiga och missbildade för att få förekomma på någon bild, fast egentligen glömde jag bara ta kort innan dom tog slut och egentligen var de inte mycket och se, jag har liksom ett patrask med 40 kvar, happyface.

ajös

Kommentarer
Postat av: Max

Men dom var goda!

2008-05-27 @ 20:52:22
URL: http://maxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0