6 liter vatten och jag



igår drack jag 6 liter vatten innan pappa skjutsade ut mig till Ella, när vi väl skulle åka från Ella till födelsedagsbarnen Simon, Gillberg och nån annan som pojk som fyllde år, så skulle Ella backa ur deras "garage bod" och då small det till, backspegeln gick i tusen bitar och allt resulterade i ångest. Efter mycket tårar både av skratt och ångest åkte vi . Väl där mötes vi av whole bunch of people, mestadels thomaselever, men vad gör det om hundra år? så vi slog oss ner och diskuterade våra festivalband innan Mimmi, Ellie och Helena dök upp, vi dansade så klackarna for, så mötte jag Lettland-Jonathan! bara det gjorde kvällen snäppet bättre. Arvid spelade usel musik, bilrutorna frös till is och de serverades korv med bröd. 
 
ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0