att du aldrig kännt vinden högt över trätoppen



jag är tjurig och bitter för det mesta, därför tänkte jag stänka lite glädje i denna ljuva morgonstund då förskyldningen fick stå på tapeten och skolan får ligga och gnaga i bakrunden, ni föstår.

1. göra honungsvatten och ösa i överdrivet mycket honung
2. upptäcka att du faktiskt inte behöver plugga i helgen
3. veta att även om du kommer spandera en hel dag med dig själv så kommer en fia dyka upp runt 4
4. ritat klart din farmors present
5. upptäcka att alla dina håkan skivor ligger här hemma och inte hos din far
6. le i spegeln
7. vakna och se att du kan somna om i tio minuter
8. kolla igenom skafferiet och hitta ett oöppnat paket choklad cigarrer
9. öppna frysen och möttas av en hel hylla fylld med mango
10. stanna hemma från skolan när regnet faller
11. få trehundra kronor av din mamma
12. veta att någon bryr sig
13. se att någon ler tillbaka
14. dansa till LPspelaren utan att den hakar
15. äta ärtsoppa med farmor och farfar
16. veta att din farfar mår bättre
17. baka äppelpaj med farmor
18. göra klart ett engelska prov och känna sig lugn
19. läsa ett gammalt brev och känna sig varm innombords
20. göra en lista på allt bra och känna sig gladare

Kommentarer
Postat av: Linn

vad är det för present?:D

<3<3

2008-10-10 @ 21:44:08
Postat av: Lisa

jag har ritat av mitt skolfoto med blyerts förtår du.

2008-10-11 @ 17:54:55
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0