BlackAndWhite



för att tala om annat än denna London resan som kanske inte änns blir av nu som de ser ut, så åkte jag, pappsen och syster till eskilstuna för att hälsa på tjocka släckten. Linn,syster och jag åkte till Tuna och provade kläder, fast jag var snål eftersom jag räknat med att köpa en London resa och diverse Londonkläder, men som sagt, de kanske inte blir av, jag vet inte om jag är glad eller ledsen över det, innerst inne känns de som att jag var bered på det. Vissa har en tendens att ändra sig i sista stund.

ajö

Kommentarer
Postat av: Linn

me likey!

jag ska ta hand om dig<3

2008-10-18 @ 22:32:33
Postat av: hucklebär

me likooo!

jag ska ta hand om dig<3

2008-10-19 @ 20:42:37
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0