på vårat sätt


Visst vill man äga en Mamma Mu bok på persiska


visst måste man väl fylla magen med muffins


Visst måste Linn vara snyggast och lyfta fram mina ljuva matposer

vi sprang i ösregn, jag tror min väska gillade det


hon blev mörk i blicken på bussen.

Vid 14 tiden tog jag eskilstuna tåget och möte upp en häktisk 16-åring, efter en stunds ögonshoppande intog vi en varsin glass med kolatopping och choklad muffin. Mätta och belåtna kunde vi handla det vi siktat in oss på och tog sen bussen till Gredby, Leila och hubbe var där och förgyllde stunden ännu mer, Mummi hade gjort ungspannkaka och vi pratade bilder och framtid. Sen kom Tore och han och Linn skjutsade mig till tåget, eftersom SJ är mina bästisar och ska förvirra allt genom att byta spår i sista sekunden så var jag mindre torr när jag kom hem. På lördag blir det Rock'n' Roll!

ajö

Kommentarer
Postat av: Linn

fin sista bild du! ser ut som att det är jag som matar dig på den med oss ;D höhö.

puss<3<3

2008-10-31 @ 00:39:48
Postat av: liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa

DEN sista bilden är FINAST! hah ja det gör det ju:D<3

2008-10-31 @ 11:12:15
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0