skhlm


gårdagen spanderades på diverse ställen, först sovmorgon då jag posade som aldrig förr. Sen bar de av till skolan och där fanns det inte så mycket att hänga i granen. framåt 17 skulle min syster och jag åkt till stockholm, men eftersom hon hade personalmöte åkte mammy och jag ditt för att gå på ELLE VIP kväll med 20% rabatt på allt från topshop. Så vi åkte till skärholmen där de ägde rum åt en varsin pastasallad, störsade runt i det nu stora fräsha bygget innan klockan slog åtta. Efter en stund hittade jag en klänning och en t-shirt kofta och då tyckte mamma att vi skulle ställa oss i kön så jag kunde få "elles present" som var en fjutig neccesär med orangea Elle loggor. jeepp...
Väl hemma vid elva slocknade jag bums.

den natten vi kysste all skit vi gått igenom här ,ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0