sudda sudda sudda, sudda bort din sura min



som sagt var inhandlades det en ring igår, den på bilden ovan, den ska dra ur all negativ energi, botta flyräddsla, lindra pmsvärk och efter att den är fylld med all negativ energi och resten så spricker den, de låter väl rimligt, jag gick på det och blev 30 rikstaler fattigare, helt ärligt så känner jag mig mer glad.
Idag så skjutsade jag mig och min moder till stallarholmen för där skulle de sälja kobratelefoner på aktion. Jag hittade en svart väska som hette Gucci, jag skiter i om den är fejk eller inte, snygg ären, för 40 spänn. Efter en och en halvtimma kom Ella dit och vi traskade runt bland loppisgrejorn och där fann vi en varsin indian väska. Det blev ingen kobra telefon men två väskor, det är alltid något att hänga i granen.
Sen var vi trötta på aktionen och vi åkte hem till Ella och googlade London eftermiddan lång.

ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0