vänta



något jag ofta tar mig tid att göra.
igår väntade jag i 2 timmar på att kören skulle börja, jag ska börja på kör. imorse väntade jag på att min syster skulle dyka upp så vi kunde åka till eskilstuna, nu väntar jag på att Ella ska sluta så vi kan gå till Fia och då ska vi alla tre vänta på att en London resa ska ske. vänta är helt enkelt en stor del av min vardag. nu vet ni det. för övrigt så är jag förkyld igen, de suger, jag skulle vilja åka till en vulkan, en stor eldig vulkan fylld med varm het farlig lava, slänga ner min förkyldning där och sakta se den dö ut och försvinna, jag har varit sjuk fram och tillbaka sen typ 4 veckor tillbaka. Därför kan jag aldrig börja träna. Jag har förresten inte min sug-ut-negativ-energi-ring på mig, det kan bero på detta klagande, men erkänn att de låter bra problematiskt.


ehh nu går jag till europa och leker med dom där istället

ajö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0