why don´t you come to yours sences? you've been out ridin fences for so long now



jag vaknade klockan 2 i natt och hade djävulskt ont i magen, när klockan var tre och efter ett antal gå-upp-på-toan-och-kolla-om-jag-måste-spy-besök så gjorde det lika ont (om inte ondare), när klockan var tre tryckte jag en kudde mot magen och tänkte på sommaren. För en halvtimma sen vaknade jag med fortfarande ont i magen.
Från något mindre roligt till något roligt, jag ska ta en tripp till Eskilstuna för att ta igen gårdagen, som var så värdelöst trist att jag tror att min magont beror på den, skämtosido, där ska jag umgås med en kvinna med hjärta av guld och sen ska vi ta en sväng över till våra kära Far och Mor- föräldrar. Men innan det ska jag hinna köra och tvinga bort min magont!

ajö

Kommentarer
Postat av: Linn

du e min!<3

2008-10-30 @ 11:34:06
Postat av: Linns Lisa

jag älskar dig

2008-10-30 @ 21:37:39
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0