A wake up call



alla där ute som äger mitt mobilnummer kan från och med denna stund sluta höra av er på något slags sätt, min mobil är helt ur funktion, de är bara jag som kan nå er med den, fast inte just i denna stund eftersom mina pengar är helt slut men ni förstår. jag tänkte traska över till Pappa& Inger och se om dom har någon mobil som ligger och dammar någonstans och kravet ska vara att den fungerar att ringa och skicka sms med, resten skiter jag totalt i. Efter att mamma ringt ett antal gånger till mig i fredags och efter att jag fått redaq på att ella och linn har skickat sms till mig känns det kanske bortslösat med pengar för resten som tänkte slå en pling eller skriva ett medelande till mig.
detta blir ett klagoinlägg dels för att mobilen är som den är och dels för att jag tydligen inte tål min nyvarande hårfärg, när jag i fredagskväll upptäckte små små utslag som ser ut som små finnar fast de är hudfärgade runt hårfästet, igår morse hade de spridit sig till nacken och nu är de runt öronen. Jag är så sjukt trött på min hud att den kan köra upp till kiruna och aldrig komma tillbaka, men eftersom den faktiskt hållt sig bra sen förra hösten känns detta helt meningslöst, så jag tänkte köra uppsatt hår tills färgen gått ur, så jag slipper miniknölarna..
Nästa klagomål blir ett angrep mot er därute med engelsk särstavning, svenska har jag inget emot eftersom de faktiskt räknas som ett av världens svåraste språk plus att vissa svenska stavningar är sjuka. Men engelska är faktiskt inget språk man måste skriva på i sin blogg eller på msn text eller vad de nu gäller, de jag stör mig mest på är när man skriver de som de låter som typ "bout" istället för "about" eller "A" istället för "I" eller glömmer ' tecknet i "I'm" eller i "your'e".
de får räcka för den här gången, än så länge har jag inget världsrevolutionerande som irreterar mig så mycket som det ovan. Och om så blir fallet får jag aggera ut det på Fia och Ella eftersom de är dom som tar min närvaro idag och mamma men henne bor jag ju tillsammans med så hon får alltid aggera vägg i sådana här klagotider, fast de är ju fint väder.Jag har förresten inte klippt lugg utan bilden togs förra hösten när jag klippte hej vilt i håret, men jag funderar skarpt på att klippa lugg, fast jag har lokigt hår och där skiter sig allt.

ajö.

Kommentarer
Postat av: Linn

kände mig som en dammråtta under sängen när cissi fick massa cred på bdb :(

DU E SNNNNYYYYGG I LUGGG jag klipper det på torsdag<3

2008-09-22 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0