Black'n'White



nu sitter hela packet av min klass och har religon, och jag lyssnar på Rufus -Rules and Regulations. Jag har precis skickat in mitt religonsarbete och spånar lite på om min krönika duger, min insperation och fantasi är typ död för tillfället, de är den största anledningen till att jag är så tråkig och trist, fast däremot är pumkinsarna här ovan de som ger mig insperation och jag har inte sett någon av dem sen i lördags, eller egentligen söndag morgon, för Ella åkte halv ett mellan lördag-söndagen ..så. Hur som helst så går de inge bra med min krönika, istället uttnytjar jag youtube och bloggen alldeles för mycket, så mycket så jag spyr på det. så har jag ont i halsen, egentligen skulle jag kunna fortsätta såhär en stund till, lägga till ett antal saker som stör mig, men jag läste Kupé på resan hem och de hade intervjuat Kristin Meltzer, hon tyckte iallafall att man lever för kort för att ha tid att gräva ner sig i små saker och de är småsaker jag stör mig på, utom de med pappa, men skitsamma. Jag tänker ta åt mig av Kristin Meltzers ord och läsa igenom min krönika en gång till.

Ajö

Kommentarer
Postat av: Linn

söt bild :(

<3<3<3

2008-09-09 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0