förrsent



I torsdags fick jag massa sommarflaschbacks och jag sjöng Håkan låtar fast inte lika fint som han och då såg det ut såhär, ni får tyvär inte ta del av hur det lätt, tro mig, jag gör er en tjänst

du säger att den delar sig vid kinden
och blir hel igen bakom dig och varje moln är trasigt,
du räknar allt sorligt, natten lång.
och du kan förresten sluta skriva massa hintar till mig din blogg, du vet mycket väl vad jag menar, och jag vet att du läser det här, småsaker som ska få mig att få dåligt samvete, men vet? du kom över det, för annars kommer du aldrig kunna gå vidare och hitta det du söker. Jag är så fruktansvärt trött på att du ska trycka ner mig. Och om det nu är så att du hatar mig så mycket och nu måste få ut det, ta det med mig istället för att skriva massa blaha som ändå bara sårar.

useless fredag, jag har somna i en halvtimma förrut när jag försöka läsa en text ur antologiboken. Imorgon tänker jag göra allt annat än plugga och likaså på söndag. nu ska jag leva framör teven ett par timmar.

AJÖ

Kommentarer
Postat av: Linn

du är finast.

Vem ska jag tortera?

älskar dig

2008-09-27 @ 14:20:52
Postat av: hucklebär

du är!

jag tror du vet..

älskar dig

2008-09-27 @ 15:26:11
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0