Give it to me baby!


Bilder från Elle

Första dagen i skolan, 10 poäng till mig! Efter skolan knallade jag bort till smedjan för att möta upp modern min och tjacka en jacka, med minus 540 i kassan bjussade mamma på lunch. efter en snabbvisit i lägenheten där jag tillslutt hittade min svenska bok åkte jag ner på stan igen handlade fika för 16 rikstaler åkte till stränkan och fikade med min nu friska syster. Efter att vi mumsat i oss kärleken tralade vi ner på stan och hon köpte en rad nödvändigheter. Sen tyckte jag de var dax att knalla hemåt, så då gjorde jag det och nu tänkte jag läsa linns blogg eftersom jag får smisk av henne så fort jag glömmer det, och hon slår hårt ska ni veta!

ajös!

Kommentarer
Postat av: Linn

stRRRRooong

2008-09-20 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0