hair



jag är så fruktansvärt trött på mitt färglösa slitna hår så jag spyr på de, och så igår slog det mig, när linn och jag satt och filosoferade på bussen att rött ska de bli. Ella och jag pratade redan om hur snyggt rött hår är i helgen och så vips har jag fått för mig att jag nu ska invardera rödbrun färg i mitt hår, typ kastanje, vinröd ,brunaktig färg. Tänk Julia Roberts, och troligtvis kommer förändringen ske redan ikväll för då ska nämligen linn bli en REAL blondie, och då vill inte jag vara sämre.Nu ska jag inta en lunch på Flaneur, eller hur de nu stavas..

ajö


Kommentarer
Postat av: Ariel

Jaa, rött hår är fint ^^

2008-09-12 @ 18:10:09
URL: http://strawberryshortcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0