Jag var ingen, du var aprilhimlen


  ännu en håltimma där tiden fördrivs på ett orimligt sätt, jag skulle behöva plugga exempelvis lite religon och kanske matte och kultur historia och så kanske skissa lite på projektarbetet. Men vad gör det om hundra år? Linn och jag tog en timmas tripp på gredbys egna RK igår, hon slog på stort och köpte säkert minst 6 plagg, för 65 rikstaler! själv nöjde jag mig att lägga ut 36 rikstaler på ett linne, en t-shirt, en tygväska, skärp och en klänning. Så kom ERIKaadåååh på besök så vi slog på stort med kroketter, chokladpudding och jordnötts ringar i typisk Tammi-anda. Idag får vi förresten också besök. och imorgon är inget mindre än spexfotografering därför tänkte linn och jag ta en sväng förbi "ants" efter att jag haft min åttråvärda journalistik. Så kan vi slösa bort ännu mera pengar. Nu lyser solen!

ajö!

Kommentarer
Postat av: Linn

om man räknar bort scarfsen och skärpet så var det sex plagg! ^^

2008-09-05 @ 21:26:19
Postat av: Lisa

wuunderbaahr

2008-09-06 @ 01:00:27
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0