Lisa



Min mobil sjunger på sista versen, efter  nästan 4 år vid min sida känner jag att de är dax för att nymodernisera på mobilfronten, de är inte ett lätt val jag står inför, men de är nödvändigt. Lika nödvändigt som att den 20 september har placerat mitt förnamn i almenackan! Eftersom min mamma har fått leva med skulden att hon glömde min namnsdag för typ 3 år sen så står hon inte ut med tanken att inte ge mig en present som denna gång blev ett Marilyn Monroe fat och såklart var hon tvungen att väcka mig och utbrista "den här gången glömde jag inte, grattis!" sen en kram, en du-får-bestäma-vad-vi-ska-äta-dag och så hade hon bjudit över min syster. De känns lite som en extra födelsedag och de tackar jag tamigtusan inte nej till. Så jag körde mamma och mig till kolgrillen där finningefolket fick skåda en parkering av högsta klass och vidare ner mot stan där vi drog med oss syster hem, resten är historia.
och cicci är en pärla<3

ajöken ajööö


Kommentarer
Postat av: Linn

ofta, tre år är det väl ändå?

och jag skickade faktiskt sms!!!!

2008-09-21 @ 00:51:47
Postat av: lisaaaa

de stämmer fick den hösten-05, så du har alldeles rätt bruden, däremot kan du sluta skicka sms till mig de kommer inte fram, jag vet inte om de funkar att ringa till min mobil heller. jag är i starkt behov, tänkte kolla hemma hos pappa&inger om dom har nån mobil som ligger och dammar, de är domedagen

2008-09-21 @ 12:03:18
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ååh, va söt du är, å så har jag länkat din blogg på min :D

2008-10-01 @ 16:51:35
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0