Rut



Imorse vaknade jag 7 fatta klockan 7 på en lördag, vad är oddsen, sen kunde jag inte somna eftersom min kissblåsa höll på att spricka, så de blev till att kliva upp och sen tragla tillbaka till sängen igen, så sov jag som en stock.
runt elva väcktes jag av att mobilen ringde, de var Fia som tyckte jag skulle pallra mig upp och komma till kulturskolan, en timma senare var jag på kulturskolans såkallade loppis som erbjöd 5,10,20,30 och 40 kronorsbord, jag hittade två "glasbytor" eller vad man ska kalla det på 5kronor bordet och så fikade strengbomarna och jag mötte Oskar, som jag inte träffat sen askentiden, han mådta vara världens raraste 18 åriga kille och så hade han fått långt hår, han försökte sälja på mig längdskidor och en golfsett för tjejer, men jag stod emot trycket.
Så blev det till att traska hem eftersom fia skulle hänga där till klockan tre, så jag släppade med mig mamma till RK men de fanns inte så mycket att hurra för där. Istället blev det strumbyxor på lindex och nacho tallrik på trädgårn'.
nu ska jag ringa dig ella!

ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0