sen ramlar jag in på nåt café, så ramlar jag ut så vitt jag vet



jag fick t tillbaka all livskraft idag.
först vaknade jag och åt typ massa hallon och drack te
så körde syster oss till eskilstuna och vi satt mest och pratade om vad f.v.t betyde
så sprang jag ur åhlens hissen och vilka går inte där om inte linnoch emma så jag skrämmer livet ur linn<3
sen var sara uber dålig så hon for hem och jag och micke satt mest och ritade bort hela engelska lektionen, och Karen älskar oss.
så vare hejdundrans god lunch
och på kulturhistorian fick vi mest säga hej och hejdå
så satt jag framför en dator i sådär en 45 minuter
och vips så hade vi journalistik och jag fick 2 stjärnor och en ny artikel att skriva.
på bussen hem sov jag
sen åt jag massa knäckermackor
så hälsade jag på marianne på bilskolan och Niklas drog mig ut till bilen och hela strängnäs rundan handlade mest om höger och vänster eftersom vi båda var alldeles för trötta för att orka tänka.
så hade mamma köpt godis
sen kom pappa,systeryster och inger och hämtade mig, så satt mest jag benny och syster och funderade över vad blomjord heter på engelska jag bestämde mig för warmppooh.
nu sitter dom där uppe och pratar sewdbank och jag tänkte avsluta meningen och packa till morgondagen som stavas
L-I-N-N

ajö

Kommentarer
Postat av: Linn

blev jätterädd =(

Micke är fett söt.

du e bäst på engelska.

IMORGON!

2008-09-10 @ 20:05:22
Postat av: Julia

Åh den där kofta var himlans fin. Vart är den köpt??

kram

2008-09-11 @ 18:46:18
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Postat av: Lisa svarar Julia:

Jag hittade den på rödakorset för 30 kronor:D

2008-09-12 @ 09:53:13
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: LISA SVARAR LINN:

2008-09-12 @ 09:53:46
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: oj glömde svara

any way, jo tack rädd vart du, micke ritar rätt söta gubbar också, så äter han rätt söt..Jag är inte bäst på engelska jag kan knappt stava till engelska på engelska, och IMORGON är det lördag<3

2008-09-12 @ 11:21:25
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0