shiva



Fr.o.m í torsdags till igår vid 14-tiden har jag umgåts 24/7 med en nu riktigt blond tjej.
Anledningen till att jag nu sitter här och möglar beror mestadels på att jag fr.o.m i torsdags har känt mig vad man kallar förkyld. Så igår när jag vid 19-tiden skulle gå och möta upp Fia för att ta farväl av henne, eftersom hon ska vistas i London i en vecka framåt fr.o.m i dag. Så vi planerade iallafall in att vi skulle ses en liten stund dels för att hon skulle upp till Antonia på tyskarnas avskedsfest vid åtta och dels för att jag mådde som jag mådde. Så vi bestämde oss för att gå till konsum och köpa godis, väl på konsum stannade vi istället bland cider/öl hyllan, de slutade med att vi stod där med en choklad bit var och ett 6-pack cider, så följde jag Fia en bit upp mot Antonia och vips så dök Ella upp med bilen och hennes tysk och vi åkte med henne upp och vips så var vi samlade uppe hos Antonia där vi avnjöt Shiva eller ja..inte jag, förkyldningen var det ingen annan som ville ta del ut av, sisådär runt 12-slaget drog sig Johan, Fia och Johans tyskar och där omkring tappade jag rösten totalt. Jag fick skratta med öppen mun, men de kom inget ljud. Så vid Ett började jag Ella och hennes tysk tänka på refrängen. Väl hemma konstaterade mamma och jag att skolan var det sista allternativet denna molniga gråa måndag, däremot kanske jag befinner mig vid thomas gymnasiet vid 12-tiden och hänger med ett gäng Engelsk kulturella thomas-elever till London, eller så kurrerar jag mig med apelsiner, vitlök, honungsvatten och te, har ni fler tips på vad som gör en frisk från en hejdundrans förskyldning?

Ajö

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lisa, glass är också bra mot förkylning.

Bra musik och en filt:)

2008-09-15 @ 17:15:03
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag gör dig frisk honey<3

sexiga bilder

2008-09-15 @ 18:49:28
Postat av: Svar Cicci

det har du så rätt i honeypie! jag får rota igenom frysen och se om jag hittar något:D

2008-09-16 @ 10:36:12
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Svar LINNilicious

babycake! jag skulle hellre sitta på ett cafe med dig och Tomme och svälpa i mig te och muffins!<3 Du är sexig

2008-09-16 @ 10:37:54
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0