"snyggt att hon har ett ögonbryn ..och mustach!"



det hade jag på mig igår.
igår fikade jag och syster med våra kusiner i 2 timmar, de var mysigast
och sen så hade skolfotona kommit, jag ler som en treåring på ensama bilden, de känns ju peppande eftersom jag går tredje året och faktiskt för en gång skull ville ha ett bra foto, men icke nu är de försent.
förövrig är rubriken på inlägget tagen från Amandas arkiv, vi satt och kollade i antologi boken,och plötsligt kom en bild på Frida vad-hon-nu-heter, iallafall en känd gammal konstnär upp och amanda sa så då..de var komiskt.
de var väl allt jag hade på hjärtat

ajö

Kommentarer
Postat av: ninjan

jävla mandy x)

frida kahlo är kool!

2008-09-25 @ 22:22:38
URL: http://strawberryshortcake.blogg.se/
Postat av: hucklebär

haha, erkänn att de var roligt anna!

jo hon var ju galet duktig på att måla:D

2008-09-26 @ 14:44:57
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0