för vasastan är som chinatown



och så hade jag min nya väska, fast den får ni kolla närmare på en annan dag, den är svart i låtsas skinn med galet mycket dragkedjor.
I lördags for Ella och jag till eskilstuna för att inta Raw, där var det raggar/rockabilly/50-talstema, gryyyymt kul , dom spelade bara älskvärd musik! och alla var gryymt snygga. Vi träffade David och han var full och glad, de var rätt komiskt när vi träffade honom, för vi lyssnade på  ett band, samtidigt kollade jag om de var fullt vid baren och plötsligt dyker en lång blond kille upp framför mig och vill kramas, nu är saken den att jag knappt sett skymten av David sen vi gick i samma klass från 6:an till 9:an och så dyker han upp där framför mig och jag kopplar det inte, så han babblar på om allt mellan himmel och jord, medan vi pratade på  så dök halva härad ak.a asken elever upp. De komiska i det hela var att när jag kom ut från toan och skulle gå bort till Ella stötte David kompis på mig " du kommer inte förbi mig om inte jag får ditt nummer.." jag tittade frågande på honom och gick bort till Ella, de vart lite halvt pinsamt när det väl visade sig att det var Davids kompis eftersom jag bara trodde det var nån kåt Eskilstunabo.
och nu till söndagen som spanderades i vingåker med Syster, Farmor, Pappa och Inger. Jag tömde plånboken på 580 rikstaler närmare bestämt en kofta + en väska. efter att vi anlänt till strängnäs kvart i 3 på lördagnatten  var jag inte så pepp när jag fyra timmar senare skulle vara klar för att åka till Vingåker. Hur som haver var det stort och bra där, vi åt gyros och badade bland kläder.
Igår var det rejält med höst
Idag gömde vi oss i ösregn.

ajö

Kommentarer
Postat av: ninjan

ååååååh!!!! gyros är fan den godaste snabbmaten i världen!

det är nog det bästa grekerna kommit på x)

2008-09-30 @ 22:48:06
URL: http://strawberryshortcake.blogg.se/
Postat av: hucklebär

VISST ÄR DE! JAG SKULL E KUNNA DÖDA FÖR DET, tsatziki<3

2008-10-03 @ 15:10:17
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0