uttryck


Bilder från Elle

Jag blev lite halvt förälskad av detta elle nummer, bilderna, repotagen, kläderna..osv, hus som haver kom jag själv på att jag har en artikel att skriva på journalistiken och precis för en vecka sedan kom jag på vad de ska handla om, men de får inte ni veta! Haha! Inte nog med att Elle var fyllt med allt mellan himmel och jord fick man även som prenumerant ett inbjudan till en VIP-kväll, aaahaa! och när jag väl tänkte gå in och registrera på hemsidan man blev hänvisad till, så finns tydligen inte den hemsidan kvar. Igår gjorde Ella mig pepp på att ringa ditt klaga i ett antal minuter, men efter att jag ännu en morgon vaknat av min egen hosta förstår väl även ni att ingen skulle förstå ett ord av vad som kommer ut ur min mun under dessa tider.
Från det ena till det andra Tom Cruise firar 25 år i filmbranchen, så insatt blir man efter tre dagars Oprah-tittande.

ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0