weekday



I fredags var de sucken och fluffa och jag ghorde eskilstuna farligt, på söder mötte vi soffe och hon lärde mig kissa i buske. I lördags kom linn och vi lende farligt med emma och ellen, resten är historia, nu är det svenska och jag har mest ont i halsen är sugen på choklad pudding a'la linn&lisa.Vi ska till Rk sen och förresten så lämnade jag in min krönika på Journalistiken igår, Kerstin frågade om det var inne med sammet och jag ljög ihop någonting om att jag skulle läsa i bibloteket. jag vet att ni förstår allt jag skriver , men de är ju lite charmen med det hela, det undermedvetna. Pappa tycker att jag ska köpa lägenhet och det vill jag banne mig så har ni en lägnhet i bakfikan att ge mig, HÖR AV ER!
Till sist. 
Ajö

Kommentarer
Postat av: Linn

gordeus pics. du vet ju att jag älskar frillan i mitten -_- <3<3

2008-09-05 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0