when every one is sleeping, I say.





Vaknade av vad jag trodde var väckarklockan i morse, men i själva verket var det en morgonpigg Fia som hade planerat en lördag som inte är så pjåkig, om de nu  inte hade varit så att jag kom i säng halv tre igår hade jag troligtvis varit nere vi Rk med den morgon pigga tösen och ella. Men så var inte fallet. Jag slängde mig istället i duschen, käkade en stadig frukost och sitter just nu och läser igenom min krönika och ett värdelöst religonsarbete. Hur som haver så tänkte jag i varje fall möta upp tjejerna vid två, för då har jag troligtvis vaknat till liv efter att ha kört sönder min hjärna på diverse spel i gårkväll. Melodifestivalspelet ägde det mesta som vanligt, inte nog med att vi vann, vifick köra till Ted Gärdestad. Sug på den ni.

Ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0