you and me, and everyone we know



igår hade jag röda ben.
på torsdag ska jag med sällskap åka upp till skärholmen för en VIP-kväll med topshops höstmode inte nog med det jag har även 20% under kvällen och om ni trodde det tog slu där kan jag medela att de även bjussar på snacks och dricka. de låter de. Idag lätt det däremot inte så mycket eftersom vi bara hade en lektion och då var de mateprov som gällde, efter det åkte Sara, Jonas och jag ut till viptorp lägenheten för att samla insperation, efter en timma dök Fluff upp och så körde hon bort oss till Färghuset, så med andra ord blev det inge Monki för mig idag,eftersom jag skulle möta upp min arbetsgivare, men jag får ta en tripp på måndag.
Jag tjänar hundra krikstaler i timman på att städa och vara uppmärksam, de är inte fy skam om ni frågar mig.

så är det fredag och jag och Ella bestämde oss för att dissa insparken imorgon och ta en utflykt istället.
ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0