five

5 filmer jag vill se just nu
Tomten är far till alla barnen
Tillsammans
Dirty Dancing
Gillbert Grape
Amelie från Montmartre

5 saker jag vill äta just nu
Chips
Pizza
Avokado
Soltorkade tomater
Ciabatta med bireost

5 resemål
Miami
London
Barcelona
Calcutta
San fransisco

5 personer jag saknar
Mamma
Pappa
Sara
Linn
Pierre och en massa mer

5 saker som gör mig glad
Nära och Kära
Alkohol
Festa
Resa
Musik

5 bästa konserupplevelserna
Bob Hund i Arvika
Håkan Hellström i Göteborg
The hives i Stockholm
Dark Meat på sticky fingers
Anna Terheim på Strömsholmen

5 band jag lyssnar på
Beatles
Queen
Though Alliance
Peter, Bjorn and John
Dektektivbyrån

5 artister jag lyssnar på
Elvis Presley
Rufus Wainright
Håkan Hellström
Anna Ternheim
Miss Li

5 saker jag inte klarar mig utan
Mobilen
Datorn
Läppsyl
hårspännen
plånboken

5 klubbar jag trivs på
Debaser slussen, Stockholm
Debaser Medis, Stockholm
Raw, Eskilstuna
Sticky finger, Göteborg
Rio rio, Göteborg

5 platser jag saknar
Paris
Finland -Lintulouto
Budapest
Stockholm
Arvika

5 nyårslöften
Äta bättre mat
Plugga mer effektivt
Slösa mindre pengar
Inte lägga tid på att älta
Njuta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0