gravid



jag minns i stort sett aldrig vad jag drömmer och gör jag de så är de så osammanhängande att de bara blir jobbigt att fundera över det, i natt drömde jag något som verkade så verkligt att de blev overkligt.
Jag drömde att Linn och jag satt på ett Café, jag tror de var expresso house i Eskilstuna, så reste hon sig och hade världens kulmage, och jag utbrast :
-Är du gravid?
hon kollade på mig som om jag var dum i huvudet och sa
- hallå vi har ju precis käkat ju!
med göteborgs dialekt (?!) så växte magen mer och mer, grejen var att när jag drömde det, så kändes de så sjukt verkligt, som om det hände fast som om de kändes som jag drömde. iallafall. Linn och jag gick till H&M och så krympte hennes mage. Sen tror jag att jag vaknade.

Ella var här en stund, vi skrattade till Beatles videor, vid fem så skjutsade jag iväg henne eftersom jag skulle rengöra filtret i tvättstuga. så när jag väl kom dit såg jag att jag hade skrivit upp mig på nästa söndag, ibland så dör jag lite.

Kommentarer
Postat av: Pimpa en limpa

h3h3, lezkigt!

men rolit oxå!

2009-01-25 @ 19:46:26
Postat av: skogaholms limpa

du skulle varit i min dröm och du hade varit rädd för livet,du passade förresten iatt vara gravid, snyggast gravida kvinnan jag sett

2009-01-27 @ 22:06:27
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0