life is like a chocolate box, you never know what you get


sommaren 2007

denna natt har jag legat vaken stirat upp i taket och pratat en halvtimma med Jenny, hade det inte varit så att jag skulle åka med 9.40 tåget till eskilstuna så hade de inte rört mig en fjäder att jag låg där med helöppna ögon och vägrade somna in. Nej ,när alarmet sedan slog igång, då helt plötsligt var jag trött som stryck. jag säger då de! halv elva tåget blev det och resten av dagen har jag, Sara och Jocke lekt i deras lägenhet, vi har både satt upp en spegel, en hylla och fixat i ordning en skohylla, de betyder alltså att det fuuucking projekt arbetet snart är done som färdig som the end som helt enkelt slut, och de gott folk de är jäkligt underbart. jag tänkte ta och leta reda på nåt att knappra på sen slå på ForrestGump, på tal om de så upptäckte pappa och jag en grej idag, för Ludde är en riktigt strejkare när de gäller att äta upp sin frukost, men i söndags när jag flyttade hit då drog han i sig hela skålen med torrfoder, samma sak när jag kom hem igår, vooomps så var det slut och idag var de tredje gången gillt, för så fort jag klev innanför dörren vid åtta tiden, ner för trappen springa runt mig ett varv, sen upp för trappen och tömma skålen, han måste få nån slags hungerkick av mig.

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0